Auto verkopen ikwilvanmijnautoaf.nl ruim miljoen keer bekeken op YouTube


Auto verkopen
Het YouTube kanaal van de auto verkopen site ikwilvanmijnautoaf.nl heeft afgelopen week een nieuwe mijlpaal bereikt. De video’s op dit kanaal zijn sinds de start ruim een miljoen keer bekeken. Het kanaal, dat te vinden is op YouTube.com/AutoVerkopen, bevat bijzondere video’s die allemaal als onderwerpt het verkopen van een auto hebben.

Erg populair is de ikwilvanmijnautoaf.nl TV commercial animatie in versies van 15 en 30 seconden. Deze is absoluut nummer 1 met, in diverse varianten, totaal 1.005.507 views.


Bugatti crash en TV uitzending RTL populair

Naast de animatie doen ook het schade auto item over een Bugatti Veyron crash en de TV uitzending van RTL Lifestyle Experience het erg goed op de video site. De video’s van de deelname aan de Scan Covery 2012 zijn momenteel de snelle groeiers, maar doordat deze pas enkele weken online staan hebben ze nog niet genoeg views.

Social media erg belangrijk

Op het hoofdkantoor van ikwilvanmijnautoaf.nl is de populariteit van de TV commercial niet onopgemerkt gebleven. Aan het woord de heer Stevens, medeoprichter van de auto verkopen site: “Het belang van social media en YouTube neemt zienderogen toe. We zagen al in een vroeg stadium in dat het belangrijk is dat onze onderneming goed zichtbaar moet zijn op deze kanalen. Twitter, Facebook, LinkedIn en YouTube zijn dan ook een paar van de kanalen waar we de afgelopen jaren flink in geïnvesteerd hebben. En niet zonder succes!”

Nieuwe auto verkopen TV commercial in de maak

“We zijn er trots op dat onze commercial dat onze TV commercial inmiddels meer dan een miljoen keer bekeken is.”, aldus de heer Stevens. De auto verkopen site blijft echter niet stil zitten. Een geheel nieuwe versie is inmiddels in de maak, op het Amerikaans kanaal van de autoverkopen site, YouTube.com/SellingTheCar is inmiddels de Amerikaanse versie te zien. De Nederlandse versie zal ook snel zijn primeur beleven.