Het YouTube kanaal van de auto verkopen site
ikwilvanmijnautoaf.nl heeft afgelopen week een nieuwe mijlpaal bereikt.
De video’s op dit kanaal zijn sinds de start ruim een miljoen keer
bekeken. Het kanaal, dat te vinden is op YouTube.com/AutoVerkopen, bevat bijzondere video’s die allemaal als onderwerpt het verkopen van een auto hebben.
Erg populair is de ikwilvanmijnautoaf.nl TV commercial animatie in
versies van 15 en 30 seconden. Deze is absoluut nummer 1 met, in
diverse varianten, totaal 1.005.507 views.
Bugatti crash en TV uitzending RTL populair
Naast de animatie doen ook het
schade auto
item over een Bugatti Veyron crash en de TV uitzending van RTL
Lifestyle Experience het erg goed op de video site. De video’s van de
deelname aan de Scan Covery 2012 zijn momenteel de snelle groeiers, maar
doordat deze pas enkele weken online staan hebben ze nog niet genoeg
views.
Social media erg belangrijk
Op het hoofdkantoor van
ikwilvanmijnautoaf.nl is de populariteit van de TV commercial niet
onopgemerkt gebleven. Aan het woord de heer Stevens, medeoprichter van
de
auto verkopen site:
“Het belang van social media en YouTube neemt zienderogen toe. We zagen
al in een vroeg stadium in dat het belangrijk is dat onze onderneming
goed zichtbaar moet zijn op deze kanalen. Twitter, Facebook, LinkedIn en
YouTube zijn dan ook een paar van de kanalen waar we de afgelopen jaren
flink in geïnvesteerd hebben. En niet zonder succes!”
Nieuwe auto verkopen TV commercial in de maak
“We zijn er trots
op dat onze commercial dat onze TV commercial inmiddels meer dan een
miljoen keer bekeken is.”, aldus de heer Stevens. De auto verkopen site
blijft echter niet stil zitten. Een geheel nieuwe versie is inmiddels in
de maak, op het Amerikaans kanaal van de autoverkopen site,
YouTube.com/SellingTheCar is inmiddels de Amerikaanse versie te zien. De Nederlandse versie zal ook snel zijn primeur beleven.